consultanta

CONSULTANTA FINANCIARA SI IN MANAGEMENT

“Noi va ajutam sa luati decizia corecta…” pentru ceea ce nu poate fi masurat nu poate fi administrat. Leadership-ul este mai util pentru o structura manageriala buna, decat pentru una dezorganizata. FEACO defineste consultanta in management ca fiind “crearea de valoare pentru organizatii, prin aplicarea cunostiintelor, a tehniciilor si a atuurilor pentru a imbunatati performanta. Acest lucru este realizat prin oferirea de consiliere obiectiva si/sau implementarea solutiilor de business.” Noi propunem clientilor nostri nu doar niste simple analize disparate, cu efect marginal pentru sanatatea financiara si operationala a organizatiei lor, ci o filozofie integrata ce face ca drumul spre excelenta sa fie o autostrada a cunostintelor si inovatiei.

[icon name=icon-caret-right]Procese – optimizarea si eficientizarea acestora

[icon name=icon-caret-right]Functiuni – de la gandirea de tip “silo” la o abordare integrata

[icon name=icon-caret-right]Oameni – competenta si inovatie In cadrul acestei abordari

Clientii nostri pot alege pachete de consultanta si instruire personalizate, pentru procesele de vanzari si procesele operationale: Excelenta in vanzari, Excelenta operationala si Excelenta in management. O data cu dezvoltarea managerului, atributiile sale capata dimensiuni noi si deseori neobisnuite. Nivelele de raportare, dimensiunea si maturitatea echipelor, complexitatea si profilul proiectelor; toate acestea il scot pe manager din zona lui de confort. Chiar si abilitatile si atitudinea care odata au asigurat performanta managerului pot fi subminate.

Consultanta pentru vanzare de actiuni si “exit”

Actionarii opteaza pentru acea metoda sau acel mix de metode care este adecvat afacerii lor. Salariatii, furnizorii, actionarii, cumparatorii potentiali, toti reprezinta parti implicate intr-o afacere; fiecare dintre aceste parti intentioneaza sa isi maximizeze castigurile rezultate din tranzactia de iesire din afacere. Principiul fundamental consta in faptul ca atata timp cat companiile obtin castiguri dintr-o investitie, acestea vor mentine participarea in cadrul investitiei respective. Cand conditiile favorabile dispar sau apar semnele unei crize economice sau a atingerii etapei de maturitate a afacerii, investitorii incep sa construiasca un plan de iesire din afacere.